Twoja organizacja ma mnóstwo świetnych pomysłów, realizuje dziesiątki atrakcyjnych projektów, a wciąż boryka z wąskim gronem odbiorców? Uważasz, że problem nie leży po stronie tematyki projektów, a raczej wynika z nieefektywnego korzystania z social mediów i niewystarczających funduszy na promocję? Fundacja Inicjatyw Młodzieżowych ma dla ciebie rozwiązanie.
W pierwszej połowie sierpnia, a dokładniej od 11 do 15 sierpnia odbywać się będzie pięciodniowe szkolenie „Dowiedz Się” przeznaczone dla organizacji pozarządowych związane z marketingiem i public relations. Udział jest całkowicie darmowy, wystarczy wypełnić formularz zawarty na stronie.
Aby umożliwić organizacjom zrównoważony rozwój i pomóc im zaistnieć w światku trzeciego sektora, nie wystarczy podać im gotowych przepisów na sukces, a raczej narzędzia przy pomocy których będą w stanie samodzielnie wspiąć się wyżej. To też jest celem FIM. Sierpniowe szkolenie prowadzone będzie przez sztab ekspertów, które przeprowadzą liderów młodzieżowych organizacji przez tajniki tworzenia polityki informacyjnej. Idąc za definicją Jas-Koziarkiewicz pojęcie to oznacza nie tyle budowanie własnej marki, co całej społeczności otaczającej markę. W przełożeniu na terminy bliższe trzeciemu sektorowi chodzi o budowanie wizerunku organizacji, a następnie relacji między społeczeństwem obywatelskim a organami sektora publicznego.
Ważne, aby grupa docelowa (w tym wypadku szeroko pojęta młodzież) mogła w relatywnie prosty sposób dotrzeć do potencjalnie interesujących ją organizacji. W drugą stronę, aby komunikaty dotyczące podejmowanych działań czy dokonywanych w ramach organizacji zmian ze skutkiem trafiały do odbiorców.
Wiele organizacji mimo względnie dużej wiedzy o social mediach nie uświadamia sobie w pełni, że konta prywatne rządzą się nieco innymi prawami niż konta publiczne. Jednakże znajdziemy między nimi analogie. Dla niektórych użytkowników mediów społecznościowych ważna jest liczba „friendsów”, która wyświetla się po odwiedzeniu profilu. Z oczywistych względów cierpi na tym jakość relacji. Nie jest możliwe, aby utrzymywać ciągły, wartościowy kontakt z tysiącami znajomych. Podobnie na koncie publicznym – zdobycie zasięgów i lajków jest względnie łatwe, jednak nie jest to dobry sposób na zbudowanie społeczności. Po odwiedzeniu strony takiej organizacji wygląda to dobrze, ale potem może się okazać, że obserwatorzy nie wyznają naszych wartości i nie mają najmniejszego zamiaru uczestniczyć w planowanych wydarzeniach i projektach.
Na szkoleniu FIM wystarczy miejsc dla 45 osób z 15 różnych organizacji młodzieżowych z całej Polski. Po szkoleniu udostępnione będą materiały – poradnik dobrych praktyk, który będzie pełnił rolę przewodnika w procesie wdrażania uzyskanej wiedzy w działania organizacji. Organizatorom szkolenia zależy by wiedza nie poszła w las, dlatego przed szkoleniem oraz zaraz po jego zakończeniu przeprowadzony zostanie test ewaluacyjny, na podstawie którego zweryfikowany będzie poziom wiedzy uczestników. Dzięki temu koordynatorzy projektu „Dowiedz Się” będą w stanie ocenić czy forma i treść szkolenia była wartościowa i przekazana w odpowiednio zrozumiały sposób. W dalszym odcinku czasu, tj. po 3 miesiącach oraz po roku od zakończenia szkolenia Fundacja Inicjatyw Młodzieżowych oceni poziom zastosowania nowo poznanych metod w organizacji.
Kliknij TUTAJ, aby tworzyć formularz zgłoszeniowy
Źródła: strona FiM, Polityka informacyjna urzędów centralnych w Polsce na przykładzie wykorzystania internetowych kanałów przekazu informacji, Personal branding w social mediach – jak budować markę osobistą?,
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.
Brak wydarzeń.